Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik, de creatieve, autistische haarbal :D

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Brownpaw

Brownpaw


Posts : 33

Profiel
Pack: WavePack
Leeftijd: I'm Six moons old and a little bit more
Partner: Too bad, I can't have one

Ik, de creatieve, autistische haarbal :D Empty
BerichtOnderwerp: Ik, de creatieve, autistische haarbal :D   Ik, de creatieve, autistische haarbal :D Emptyza aug 20, 2011 11:47 am

Hallo allemaal!!!
Ik ben Marieke, ik woon in Horst( da's een dorpje in Limburg voor degene die dat neit weten.)
ik ben 12 jaar oud en word op 15 oktober 13.
mijn hobby's zijn tekenen, lezen (vooral warrior cats ^^) en computeren.
Ik heb een kat, hij heet Fuzzy, zijn vacht is oranje met wit. ik heb ook een konijn, haar naam is Frits en ze is een helemaal zwart hangoor konijn. Ook heb ik een russische dwerghamster, hij stinkt en hij heet Einstein.

Ik heb autisme, PDDnos zeggen ze. Ik heb ook een talenknobbel x3 en ben hoogbegaafd.

Ik heb een broertje, hij heet Gijs en staat nu naast me. Hij is 10 jaar oud.

Mijn beste vriendin is Melissa, ze is PRECIES 1 jaar en 1 week jonger dan mij. Zij is ook autistisch en ik mis haar heel erg omdat ze naar het noorden is verhuisd en ik haar telefoonnummer en adres niet heb.

Nou ja... Dit ben ik bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfclaw

Wolfclaw


Posts : 23

Profiel
Pack: WavePack
Leeftijd: 36 maanden
Partner: Geen

Ik, de creatieve, autistische haarbal :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik, de creatieve, autistische haarbal :D   Ik, de creatieve, autistische haarbal :D Emptyzo aug 21, 2011 7:10 pm

Een medeautist! Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik, de creatieve, autistische haarbal :D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Voorstellen :: In real-
Ga naar: