Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Onactiefheid van belangrijke leden

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Greenward

Greenward


Posts : 10

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 years
Partner:

Onactiefheid van belangrijke leden Empty
BerichtOnderwerp: Onactiefheid van belangrijke leden   Onactiefheid van belangrijke leden Emptyvr sep 16, 2011 6:12 pm

'k weet niet of ik het zo mag plaatsen, verwijder maar als het ongepast is Wink

Ik wil graag iets kwijt over de onactiefheid (ik weet er geen goed woord voor) van "belangrijke leden", waar ik dus Packleiders mee bedoel.
Ik heb me namelijk een paar dagen geleden (dinsdag om precies te zijn) aangemeld bij de SmokePack, maar heb er nog geen reactie op gekregen waardoor ik nu ook niet kan beginnen met berichten posten als lid van die Pack.
(Of mag ik in een Pack spelen zonder bevestigd te zijn? Zo ja, lees boven x})
En het forum is ook aardig onactief, terwijl er wel actiever op de spelletjes word gespeeld (hetzelfde probleem als bij WarriorCats dus).
Niet om gemeen te zijn ofzo, maar moeten de "belangrijke leden" niet wat actiever worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Secretpaw

Secretpaw


Posts : 22

Profiel
Pack:
Leeftijd: 6moons
Partner: You'r kidding me right?

Onactiefheid van belangrijke leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onactiefheid van belangrijke leden   Onactiefheid van belangrijke leden Emptyvr sep 16, 2011 9:57 pm

Wat je zegt klopt, bij mijn aanmelding duurde het ook een tijdke voordat ik lid werd. Maar heb geduld je zou een lid worden. Wanneer je aangeeft dat de Pack onactief is, zou admin of moddie je toevoegen -volgens mij 8)- En misschien is het inderdaad een beter idee dat de ''belangrijke leden'' opnieuw worden gekozen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Greenward

Greenward


Posts : 10

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 years
Partner:

Onactiefheid van belangrijke leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onactiefheid van belangrijke leden   Onactiefheid van belangrijke leden Emptyza sep 17, 2011 9:35 am

Ik kwam misschien wel een beetje ongeduldig over, maar zo bedoelde ik het niet Wink
Maar ik denk namelijk dat ik niet de enige ben die zich er een beetje aan irriteert dat de "belangrijke leden" nogal onactief zijn nu.
En ik denk dat ik ook maar aan de admin ga vragen of ze me bij de Pack willen toelaten :3
Tjaa, misschien is het opnieuw kiezen niet helemaal nodig, maar als de "belangrijke leden" wel in ieder geval 1x in 2 dagen ofzo kijken op het forum...

-Btw, ik heb een pm naar Brightsong gestuurd Wink-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellwish

Hellwish


Posts : 40

Profiel
Pack: SmokePack
Leeftijd: 2 Years
Partner: Haha, you think I could have one? Well he has to be the darkest dog on earth if he's able to survive my coldness..

Onactiefheid van belangrijke leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onactiefheid van belangrijke leden   Onactiefheid van belangrijke leden Emptyza sep 17, 2011 6:03 pm

Ik wist nog nie eens dat er al geRPGed mocht worden.
Ik heb hier geen pm van ontvangen op Warrior cats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greenward

Greenward


Posts : 10

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 years
Partner:

Onactiefheid van belangrijke leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onactiefheid van belangrijke leden   Onactiefheid van belangrijke leden Emptyzo sep 18, 2011 7:34 am

Awh, naja, naar mijn idee (want er staan al een paar topicjes) mag je al RPGen Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldpup

Goldpup


Posts : 7

Profiel
Pack: RockPack
Leeftijd: 5 Moons
Partner: -

Onactiefheid van belangrijke leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onactiefheid van belangrijke leden   Onactiefheid van belangrijke leden Emptywo maa 07, 2012 2:18 pm

Ik heb me aangemeld voor het Rockpack. Een paar weken geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onactiefheid van belangrijke leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onactiefheid van belangrijke leden   Onactiefheid van belangrijke leden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onactiefheid van belangrijke leden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Overleg :: Discussie-
Ga naar: