Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jordan territorium

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jordan

Jordan


Posts : 2

Profiel
Pack: Rogue
Leeftijd: 2
Partner: You dot know ♥

Jordan territorium  Empty
BerichtOnderwerp: Jordan territorium    Jordan territorium  Emptyzo okt 16, 2011 11:46 am

Het was vroeg, het dauw lag nog op de struiken en het gras.Sommige vroege vogels floten al een ochtendliedje. In zijn eentje liep daar Jordan een grote krachtige rottweiler. Ondanks dat ie zo groot was en zoveel kracht uitstraalde en had was hij toch zachtaardig en vriendelijk. In een beet met zijn sterke kaken kon hij een honden nek verbrijzelen. Maar het enige wat hij doode waren muizen, eekhornen, ratten en soms ook een hert of evertzwijn. Maar nog nooit had hij een hond gedood en dat zou hij ook noit gaan doen hoopte die. Met zijn neus omlaag snuffelde hij aan de grond, hij rook water. Op een drafje begon hij te rennen naar het meertje toe. Dat lag midde tussen een paar bomen verscholen, er was ook een groot grasveld waar hij in het mide makkelijk een hol kon graven. Opgewonden sstapte hij rond op zijn nieuwe plek. Hij had besloten...Dit werd zijn domein. Snel mankeerde hij zijn territorium. Daarna begon hij te graven, steeds sneller kwam er een hoop aarde achter zijn achterpoten. Nadat hij het hol goed had aafgekwertkt. Stampte hij de aarde achter zich aan. Hij kroop zijn hol in en maakte de binnenkant ruimer. Door de voorkant kwam helder licht naar binnen. Jordan kroop er weer uit en schudde zijn vacht uit, rende naar het meertje en plonste er in. Nadat hij wat water had gedronken en zijn vacht weer mooi zwart en bruin was klom hij er uit en ging liggen zonnen.


[iedereen welkom, jordan heeft geen zin in een gevecht]
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Jordan territorium  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jordan territorium    Jordan territorium  Emptyvr mei 04, 2012 10:43 am

Snowpup snoof eens in de lucht en ving een klein geluidje op van een muisje.Hij sloop dichter bij het beestje en sprong op hem af!Hij miste het diertje en begon wanhoopig te janken hij had een reuze honger hij had al 2 dagen niks op.Hij trippelde naar de heldere blauwen rivier en ging op de kant liggen.Even later stond de zon hoog in de lucht en wer het kleine hondje wakker.Hij legde zijn kop op zijn poten en stond op.Hij drukte zijn neus tegen de grond en rook een vreemde geur het was van een rottweiler.Snowpup wilde wegrennen maar hij was altijd zo kopig en te bang hij wilde dit keer wel!Hij liep richting de geur en zag een hond zonnen.Hij sloop er stilletjes naar toe en zag de hond zijn staart.Hij kon de verleiding van de staart niet weerstaan en sprong op de hond zijn staart af en BEET erin!Het kleine hondje was zo speels maar hij dacht opeens:Wat doe ik nu ik maak de hond wakker!Snowpup haar staart zakte omlaag en hoopte dat de hond niet wakker werd!

{Ik hoop dat ik welkom was!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightsong
Admin
Brightsong


Posts : 123

Profiel
Pack: Rogue
Leeftijd: 9 moons
Partner: x

Jordan territorium  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jordan territorium    Jordan territorium  Emptyzo mei 06, 2012 9:05 am

Snowpup,
Denk een beetje na. 16 oktober 2011!
Denk je dat hij nu nog gaat antwoorden?
Dit bedoelde ik nou; Als ik er niet ben gaan jullie tegen de regels in.
Ik ga dit topic sluiten. Je hebt het ook voor elkaar dat ik WD echt moet sluiten.

Mvg,
Brightsong
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogwarrior.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Jordan territorium  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jordan territorium    Jordan territorium  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jordan territorium
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten de territoria :: Rogueplekken-
Ga naar: