Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meting dogz

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 10:04 am

Rustig liep het kleine hondje door het bos.Hij snuffelde hier en daar wat rond maar rook niks.Hij keek naar de heldere zon die scheen.Zijn neus glom en hij liep weer verder.Hij ging onder een boom zitten en zag toen een vlindertje.Hij sloop ernaar en sprong toen op het beestje MIS!Snowpup beet naar het vlindertje dat steeds hoger vloog.Hij ving hem in zijn bek en liet hem meteen weer los zo dat hij niet dood ging.Het kleine hondje keek het kleine diertje aan dat steeds hoger vloog en bleef kijken tot dat hij niet meer zichtbaar was.Het hondje zijn staart begon steets minder te kwispelen.Hij snuffelde weer wat rond en zag toen een dode muis liggen.Hij at het beetje vlees van het beestje op en liep weer verder.Het hondje dach:Had ik maar een pack waar ik heen kon.Zijn staartje hing slap tot dat hij een geritsel hoorde.Hij zij het met moedegi stem maar hij was wel bang maar hij probeerde zo moedig te klinken:"Wie....Wie is daar!"Hij keek met angstige ogen naar het bosje en zag een witte kleine hond met een witte vacht en Snowpup riep nogmaals:"Wie is daar?"

{open voor *Snowy* en nog een hond Wink}
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 10:18 am

Rustig kwam het kleine hondje uit de bosjes en zijn:"Je hoeft niet bang te zijn hoor ik heet *Snowy en jij?"De vogels floten en het was lekker weer buiten en de zon scheen vel!Rustig trippelde *Snowy*Naar het andere kleine hondje en zij met een zielig stemmetje:Ïk ben blij dat ik je heb ontmoet ik heb zelf nog geen vriendjes."*Snowy keek nog verdrietiger en zij toen:Ïk heb zelf nog geen pack maar ik geef nooit op!"*Snowy kwam wat dichter bij het hondje en rook zijn lucht met haar natte neus en zij toen:Jij zit er zelf nog niet in moet jij er ook een vinden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 10:57 am

Snowpup keek het andere hondje aan en zij toen met koppige stem:Ïk ken je nauwelijks wil je nu al vrienden woorden leer me maar eerst beter kennen!"Snowpup draaide om en liep richting een steen en zij tegen het hondje:"Moet jij is even opletten!"Snowpup sprong van af de grond op de hogen steen en zag nog een vlinder.Hij ging op zijn kont zitten en stak zijn poten in de lucht.Hij stond nu op twee poten.Hij begon rondjes te draaien en zijn tong stak half naar buiten van de hitte maar hij vind dit altijd al leuk!Hij beet naar het kleine beestje dat zat te vliegen door de blauwe lucht.Hij kreeg hem maar niet te pakken dus sprong hij van de steen af.Toen hij van de steen af was en weer op vier pootjes stond begon hij een blij geblaf te laten horen.Hij ving een glimp op van een muisje.Het kleine hondje kon niet goed jagen maar het was de moeiten waard.Hij sloop stilletjes naar het muisje toe en sprong op het diertje!Hij beet hem in zijn vachtje en het diertje was dood!De kleine puppy was zo blij en begon weer te blaffen!Hij liep richting *Snowy*.En zij toen:"Wil je een stukje?"Hij ging voor *Snowy*zitten en zij:Ja ik wil graag vrienden woorden hoor!"En Snowpup begon van zijn stukje muis te genieten hij pakte het andere stukje op en gaf het aan *Snowy*.En rustig bleef Snowpup zitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 11:06 am

ooh ja lekker muis daar heb ik wel zin in maar ik heb nog net een pack gezien zullen we erheen dat lijkt me wel leuk! zei *snowy* maar evenover die muis ik heb reuzehonger mag ik?en snowy tikte met zijn pootje snel tegen de muis aan hij wachte op een antwoord en giing verder ik wil graag naar een pack ik weet niet wie mijn moeder is ik kon mij oogjes open doen, en ik was helemaal alleen en ik weet niet eens of ik een vader heb . zei snowy sip.toen vroeg snowy weer opgewekt heb jij een moeder ik niet sorry dat ik zo veel klets hoor maar ik heb zin ! kwekte het hondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 11:22 am

Snowpup keek *Snowy*aan en zij toen:"Ik was ook in de steek gelaten door mijn ouders!"Snowpup keek naar *Snowy*hij vond het niet leuk dat hij alleen was achtergelaten en dus begon hij te piepen.Even later keek hij met glinsternde oogjes naar *Snowy en zij:Over de pack laten we het daar niet meer over hebben!"Snowpup keek naar *Snowy*. Even later hoorde hij een vogel landen Snowpup hield zijn oren gespits en dacht toen aan *Snowy*en zij:"Deze is voor jpu ik zal maar opschieten anders vliegt ie zo weg hoor!"En Snowpup ging zitten en fluisterde toen in *Snowy's oor:"doe je best en het geeft niet dat je zoveel kletst ik ben af en toe ook koppig!"
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 11:29 am

oh dat is erg als je zonder ouders bent ik moest heel erg piepen en over die volgel ik ga sst.
zei snowy.snowy ging in haar vang stand zitten en sloop naar de vogel ze kon heel goed jagen dus ze had de vogel meteen kunnen vangen de vogel spartelde en snowy beet in de keel van de vogel en hij was dood ze duwde de vogel naar snowpup hier ik heb geen honger eet jij maar ik kauw wel aan een bot ze duwde de vogel naar snowpup en vroeg aan hem waarom wil je het niet hebben over de packs???vroeg ze met een lief stemmetje.ik wil wel graag in een pack of is er iets met de packs en jouw? vroeg ze aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 11:40 am

Snowpup keek met een aardige blik naar *Snowy*en zij over de pack:"Ik vind het nu juist niet een bij passens onderwerp voor nu!Snowpup legde zijn poot op de doode vogel en beet er zachtjes in.Hij keek naar het beest en zij tegen *Snowy*:"Bedankt voor die vogel ik heb al 2 dagen niks op.Met zielige oogjes keek Snowpup *Snowy* aan en begon van de vogel te eten.Hij keek naar een lekker bot wat in de vogel zat en haalde het eruit met zijn kleine maar ook scherpe tandjes.Hij begon te stralen en duwde het bot naar *Snowy* en zij:"Hier ik hoop dat je het lekker vind jij wilde toch een bot?"Met vriendelijke blik maar ook in onrust at Snowpup zijn vogel op.Snowpup haar staart kwispelde wild heen en weer.De heldere blauwe rivier stroomde en het water was wel koud.Snowpup keek naar de zon en hoorde wat vogels fluiten en dacht bij hem zelf:*Snowy* is nog niet te vertrouwen ik vertrouw haar ook nog niet hoor!Maar Snowpup was wel blij met die vogel!
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 11:55 am

ooh nee het is ook niet passende tijd voor de pack ik dacht al dat er iets was met jouw en de packs.maar nee dankje voor die bot daar had ik zin in bij die rivier ga ik even wat drinken momentje.snowy sprong op een gladde steen en wankelde en beetje zze boog vooruit en in een keer PLONS snowy spartelde in het water en riep HELP HELP IK VERDRINK SNOWPUP!!!!IK KAN NIET ZWEMMEN HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!! snowy spartelde en spartelde en ging kopje onder en kwam hoestend boven hij wachte bang op snowpup ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 12:07 pm

Snowpup hoorde hed geschreuw ven *Snowy en rende er zo snel naartoe!Hij zag *Snowy*kopje onder gaan en weer boven komen.Snowpup wist niet wat hij moest doen hij rende weer weg en kwam even later weer terug met ee grote tak die ze gevonden had.Ze wist niet wat ze met de tak moest doen dus sprong ze ook maar in het water PLONTS!Snowwpup kon wel goed zwemmen ze zwom naar *Snowy* toe en zij:"Pak de tak vast!"Evenn later toen Snowpup dacht dat *Snowy* de tak vast had probeerde Snowpup naar de overkant te zwemmen.Het lukte Snowpup net niet!De vogels vloten en Snowpup begon naar de vogels te blaffen wand het was niet het goede moment om vrolijk te zijn.Snowpup spartelde mat haar achterpoten en ging een paar keer kopje onder.Toen Snowpup de overkant bereikte beet ze de kant vast en trok zich op.Eeen paar seconden later viste ze ook de tak op met *Snowy* eraan.Snowpup legde *Snowy* neer en drukte al het water uit haar buikje.Snowpup zij tegen *Snowy*:"Laat me nooit meer zo erg schrikken'
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 12:14 pm

snowy greeep naar de tak maar het ging net mis hij probeerde een nieuwe poging en die was raak! ik heb hem vast! riep snowy en hij zag dat snowpup zwom ze probeerde met haar achterpootjes te trappen maar het werkte niet erg veel.ze kwamen op het land en snowy proeste en viel op haar rug op de natte grond ze voelde dat snowppup op haar buikje duwde en proestend kwan al het water uit haar mond ze piepte en jankte ze hadhet koud en verstond dat snowpup zei laat me nooit meer zo erg schrikken ze antwoorde met een piepend stemmetje sorry ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 12:23 pm

Snowpup piepten terug:"Geeft niet hoor!'Snowpup keek *Snowy aan met glinsterende oogjes en Snowpup keek naar zijn natte vacht.Hij schuddede zijn vacht uit en alle dauwdruppels vlogen in het rond.Hij kon nauwelijks staan dus kroop hij naar de doode vogel.Hij pakte het in zijn bek en kroop terug naar *Snowy* en gaf een stukje vogel aan haar en zij:"Je hebt nu wel honger eet maar"Snowpup at zijn stukje gulzig op en keek *Snowy* aan en zij toen:[color=red]"Dit was me nu toch is een avontuur ik hoefde nog nooit al mijn kracht in te zetten zeg!'[/colorSnowpup keek in het rond en zijn vacht droogde al snel op in de velle zon.Snowpup hoorde iets en vroeg aan *Snowy* of we zullen gaan kijken?
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 12:31 pm

dank je ik heb wel honger gekregen piepte snowy nog van het avontuur.ze at het stuk in een keer op en kauwde aan het bot van voor het drinken.heb jij nog nooit al je kracht in gezet voeg snowy verbaasd ik zo vaak maar dan was ik alleen. hoor jij iets ik niet ?? even later hoorde snowy het ook ja ik ben weer bij gekomen nog een avontuurtje jippie!! zei snowy blij . gelukkig heb ik geen dorrst meer anders moest ik weer naar de rivier... ik ga alvast kijken zei snowy en ze wachte op een antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 1:03 pm

Snowpup keek naar *Snowy*en zij:"Laat dat geluidje maar kom spelen!"Even later zonder op een antwoord van *Snowy* te wachten sprong Snowpup al in de richting van *Snowy* en begon met haar staartje te spelen en gek te doen. Even later stond Snowpup weer op twee poten en begon weer naar de lucht te happen en bleef maar rondjes draaien als een gek. Ze keek naar *Snowy* en vroeg op twee poten:"Heb je geen zin om te spelen?"Snel liep Snowpup weer verder op twee poten.Hij kreeg het warm en zijn tongetje stak nu al helemaal naar buiten en Snowpup begon al te hijgen.Hij zag weer iets maar daar lette hij verder niet op. Snowpup bleef maar raar doen en hiel eindelijk op. Hij liep richting de rivier en naar er een slokje uit en ze deed het wel voorzichtig anders zal ze er ook nog in vallen. Snowpup stond weer op en liep richting *Snowy* en zij:"Probeer me maar te pakken!"En weg was Snowpup!
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 1:20 pm

oke en snowy ging liet het geluid achter zich. hij hoorde snowpup roepen kom spelen maar hij was moe. en antwoorde op de vraag van snowpup:wil je niet spelen? sorry maar ik ben erg moe dus zullen we slapen het is ook al donkerik ga nog eventjes wat vangen en dan eten en dan slapen sorry. zei snowy hij ging weg van snowpup en ging even jagen hij hoorde geritsel. een konijn! dacht ze bij zichzelf daar heb ik zin in en snowpup vast ook! wat dom dat ik wil spelen en wel slapen zei ze hardop oke niet treuzelen snowy grijp dat konijn snowy ging i n een jachthouding zitten en wachtte tot het konijn zichtbaar was. ze nam een sprong en raak ze beet in de keel van het dier en het was dood ze trippelde naar snowpup toe en gaf een stuk van het konijn lekker?vroeg ze en ze wachtte op antoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyvr mei 04, 2012 3:38 pm

Snuwpup keek naar Snowy die vroeg:"Of het stuk van het konijn lekker was?" Snuwpup nam snel een hapje en zij:"Ja hij is echt lekker hoor!' Snuwpup smikkelde het sappige bloedende vlees naar binnen. Snowpup keek naar het kleine stukje wat nog over was en at dat ook op. Ze keek naar Snowy en zij:"Bedankt voor het eten!"Snel gaf ze een klein likje over Snowy's pels.Snowpup draaiden zich snel op en liep richting de rivier en liep sierlijk van de ene steen naar de ander. Na een paar sprongen belande Snowpup op de 5e steen en bleef daar zitten. Ze stak haar neusje in de lucht en voelde de koude nachtgeur haar neus binnen stromen en weer naar buiten gaan.Snowpup vond dat heerlijk maar bleef dit niet te lang doen anders had ze geen tijd voor het gaafste moment. Snowpup stak haar kop nogmaals in de lucht en zette een voorppot naar voren en een achterpoot naar achter en zette zich schrap. Snowpup bleef toen een paar minuten zo staan en haalde toen diep adem. Ze hield haar adem even in en toen opeens huilde e naar de witte maan die hoog aan de lucht stond. Toen Snowpup hiermee klaar was snuffelde ze rond en zag daar een mooi plekje met gras en nog veel meer. Voorzichtig liep ze ernaar en dacht: Als het hier is zoals ik het me heb voorgesteld blijf ik hier wonen! Ze trippelde verder en zag een holletje ze groef het open en er kwam allemaal zand op haar neusje. Snowpup nieste het beetje zand uit haar nuis en begon verder te graven. Even later riep ze naar Snowy:"KOm is helpen ik heb een nieuw huis voor ons maar we moeten hem uitgraven!"
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 10:00 am

graaggedaan hoor was geen moeite antwoorde snowy op wat snowy zei.wat doe waarom huil je?je bent toch zeker geen wolf???waarom moeten we een huis uitgraven vroeg snowy we gaan toch zeker niet in een kuil wonen en snowy likte zorgvuldig aan haar vacht. ik wil mijn vacht graag zo wit houden ! zei ze koppig ik ben niet gek hoor ik mag dan wel aardig zijn maar als mijn vacht vies word val ik flauw! zei ze met een bange stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 10:11 am

Snowpup keek naar Snowy die haar vacht wit wilde houden en zij:"We moeten wel een kuil hebben anders gaan we dood van de kou!"Snowpup keek met een boze blik naar Snowy maar ging toen verder met graven.Snowpup keek naar Snowy die ook vroeg waarom ik huilde en Snowpup antwoorde: "Ik vind dat gewoon leuk jij niet dan?"Snowpup dacht bij haar zelf: Waarom doet die Snowy nou toch zo een vervelend hondje na? En wilde ze liever van de kou dood gaan? Snowpup keek bezorgt naar Snowy die haar vachtje zat schoon te likken en Snowpup antwoorde met een koppige stem:Äls jij van de kou dood wil gaan ga je gang!" Snowpup was in zijn hele leven nog nooit zo boos op een klein hondje geweest! Snowpup was zo boos dat ze eruit gooide:"Jij toch met je vacht! Is dat het enige waar je op zorgt?" Snowpup was al bijna klaar met het holletje en hoorde toen een stem zeggen:Ärme Snowpup je hoeft toch niet zo boos te zijn op het kleine hondje." Snowpup keek naar de lucht maar de stem was verdwenen! Boos maar ook bang keek ze naar Snowy!
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 10:19 am

ja nou je denkt wel dat ik een vervelend hondje ben ik wil dan wel niet dood gaan van de kou maar ik ben wel de beste jager hond van alle honden die ik ooit heb gezien! dus jij bent al zo raar ik was dan wel en doggiedog ik ben van huis weg gegaan omdat ik vrij wouw zijn!!!!daar kan ik ook niks aan doen en boos liep snowy weg.ik heb honger dacht snowy bij haarzelf ik ga wat vangen en ze zag een muis ze ging in een jachthouding zitten en raak!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 10:28 am

Snowpup keek het hondje aan en zij toen:"Nou jij bent ook maar een raar hondje ook! En jij niemt je zelf de beste hoor!" Snowpup was nu nog bozer dan eerst maar hield zich in. De lichte sterren waren al hoog aan de hemel en de maan scheen vel! Snowpup was al bijna klaar met het holletje. Snowpup krapte verder en ja toen was het holletje al klaar. Snowpup was helemaal onder het zand en besloot zich maar zich maar even in de rivier te wassen. Snowpup sprong in de rivier PLONS! Snowpup zwom een paar rondjes en kwam toen weer uit het water. Snowpup liep naar het hol en ging erin liggen.Snowpup ging maar even opstaan en liep richting Snowy en zag haar. Ze trippelde naar Snowy en zij:l"KOm nou maar slapen jij hebt niet meegeholpen maar je mag wel in het hol."
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 10:41 am

NEE! ik ga weg als dit zo door gaat ik ben we;l terug gekomen maar ik ben nog steeds boos ik ga wel slapen! ze rende naar het hol en ging met tegenzin slapen. eigenlijk heb ik nog best wel honger... en sorry van daarnet... ik kan soms gewoon in 1 keer egoistisch en boos worden ik kan er niks aan doen zo ging het ook altijd bij mij thuis met mijn vriend de laatste keer ben ik dus weggelopen omdat ik boos was sindsdien heb ik hem niet meer gezien... ik mis hem wel eigenlijk ik wouw terug gaan maar ik was de weg kwijt dus ik ben verder gegaan en toen zag ik jouw dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 10:49 am

Snowpup liep weer naar het hol en zag Snowy zitten. Snowpup heeft gehoord wat ze zij en zij toen:Ärme Snowy ik kan ook af en toe koppig zijn. Ik dacht dat mijn leven erg was maar die van jou is nog erger. Snowpup ging naast Snowy liggen en begon haar vacht scoon te likken. Snowpup had ook wel honger maar dit keer wilde ze zelf wat vangen. Snowpup rende richting een van de bosjes en zag toen een duif zaadjes eten. Snowpup keek naar de duif en sprong toen op het beestje Mis! Snowpup stond weer op en zag dat de duif wilde weg vliegen maar dit keer liet Snowpup dat niet vooorkomen! Snowpup sprong in de lucht en greep de duif tussen zijn kleine tandjes ze hoefde alleeen een beetje door te bijten en het diertje was dood. Snowpup beet ietjes harder en het beest hing toen slap in haar bekje. Snowpup liep terug naar het hol en at zijn duif op en zij tegen Snowy: "Jeej dit is de eerste keer dat ik iets helemaal zelf heb gevangen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 10:54 am

nou met mijn leven kan ik wel leven hoor grinnikte snowy en succes met vangen! ze zag dat snowy wegrende en keek en bij de keer dat het mis ging zij ze: goed zo bijna! en toen hij iets had gevangen riep de :Helmaal goed perfect!!!!is dit echt de eerste keer dat je zelf iets hebt gevangen??dat geloof ik niet en ik beschouw me niet als de beste hoor kijk maar naa zwemmen wie kan dat vroeg ze terwijl ze at.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 11:02 am

Snowpup keek met fonkelde ogen naar Snowy en zij: "Dankje ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ik het goed kan!" Snowpup keek naar Sony en toen weer naar zijn duif die ze had gevangen. Snowpup kon het niet langer weerstaan en zij toen: "Ik was ook een doggiedog geweet. Maar de naam Snowy komt mij wel bekent voor hoor! Ben jij soms mijn zus? Snowpup keek met Fonkelende heldere ogen door de maan naar Snowy en dacht toen: "Ja maar dat kan toch niet of wel? Snowpup at nog zijn kleine beetjes duif op en vond het lekkerder smaken waneer hij het zelf had gevangen. Hij dacht aan de leukere tijden maar die kon ze zich bijna niet herinderen. Snowpup bleef nog een hele tijd tegen Snowy zitten praten wand dat kon ze ook heel goed hoor! Na een tijdje hield ze op en zij: "Heb jij nog wat te vertellen? Ga je gang!
Terug naar boven Ga naar beneden
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 11:16 am

nog nooit gehoord at je het goed kan?maar je doert het ge-wel-dig! en ik lieg nooit dus geloof me!zus?hoezo heb jij ook ruzie gehad dan?? trouwens mijn vriend wasw een zij en mn zus de ruzie spijt me heel erg...mijn zusje had geen naam heb je de naam zelf verzonnen?volgens mij ben jij oook mijn zus of niet ik zou je dan meteen herkenen door de cirkels om haar ogenbij jou stopt het onder je ogen of is dat sneeuw?ze wreef met haar pootje onder de ogen van haar vriendin. !! . ben jij het echt jij bent mijn zusje!!!!!! Ze knuffelde en likt haar zusje helemaal schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpup

Snowpup


Posts : 17

Profiel
Pack:
Leeftijd: 5 manen
Partner: Ehh ik ben te klein.

Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Emptyza mei 05, 2012 12:38 pm

Snowpup keek naar Snowy die haar helemaal schoon likte en haar knuffelde. Snowpup antwoorde:"Ja ik geloof het zelf ook! Een wonder!" Snowpup keek haar zus aan en likte haar ook helemaal schoon. Toen Snowpup klaar was met Snowy schoon likken besloot ze maar te gaan slapen. Snowpup droomde:Ik liep door het groene gras samen met Snowy en mijn moeder! OPeens kwam er een tweebeen en nam ons mee onze moeder werd ziek toen we geboren werden en werd weer beter maar toen waren we weg! Ze ging dood van verdriet! Snowpup werd wakker en schude Snowy ook wakker. En legde alles aan haar uit wat ze had gedroomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meting dogz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meting dogz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten de territoria :: De Grenzen-
Ga naar: