Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meting dogz

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
*snowy*

*snowy*


Posts : 14

Profiel
Pack: MoonPack
Leeftijd: 6 manen
Partner: te klein...

Meting dogz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz - Pagina 2 Emptyza mei 05, 2012 2:35 pm

ja het is een wonder! sorry van de ruzie van thuis... ik werd gewoon boos ik haat mezelf na die tijd. ga je slapen?ik ook.even later sliep snowy ook ze droomde over: haar moeder dat ze bij snowpups geboorte was.ze is namelijk 1 maan ouder dan snowpup.en dat hun moeder dood ging na snoowpups geboortetoen werd ze wakker geschudt door snowpup die ook iet had gedroomt dit droomde ze:Ik liep door het groene gras samen met Snowy en mijn moeder! OPeens kwam er een tweebeen en nam ons mee onze moeder werd ziek toen we geboren werden en werd weer beter maar toen waren we weg! Ze ging dood van verdriet!
zo had ze het verteld.en toen vertelde snowy haar droom...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightsong
Admin
Brightsong


Posts : 123

Profiel
Pack: Rogue
Leeftijd: 9 moons
Partner: x

Meting dogz - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meting dogz   Meting dogz - Pagina 2 Emptyzo mei 06, 2012 9:09 am

Snowpaw en Snowy,
Ik sluit dit topic, en ik denk dat Snowpaw je kan uitleggen waarom.
Exuces, maar ik heb al een keer uitgelegd dat WD niet achter mijn rug om gebruikt mag worden.
Dit heb ik met alle geduld uitgelegd, maar blijkbaar heeft niet iedereen dit begrepen.
Mvg,
Brightsong.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dogwarrior.actieforum.com
 
Meting dogz
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten de territoria :: De Grenzen-
Ga naar: